Associació de Famílies d'Alumnes

Espai del migdia i menjador

Als següents enllaços teniu els menús del mes de setembre del curs 2017-2018:

Informacions per al bon ús del servei del migdia

• Cal que cada infant que fa servei del menjador porti un tovalló amb el seu nom els dilluns i el dugui a rentar a casa els divendres
  • Les famílies amb fills amb intoleràncies i/o al·lèrgies alimentàries o celiaquia han d'informar a la responsable del servei de menjador (Mònica Saura) de qualsevol canvi que afecti al seu fill. Aquesta informació ha de ser actualitzada o donada de baixa a l'inici de cada curs escolar.
  • En el cas d'infants amb al·lèrgies severes, cal que cada família informi tant a la Mònica Saura com a la comissió d'Espai del Migdia del protocol d'actuació sanitària que cal seguir en cas de que es produeixi una intoxicació i que dugui la medicació necessària a l'escola.
  • Pel que fa a la medicació específica per als infants amb aquestes pnecessitats (anti-histamínics o injectables d'adrenalina) és responsabilitat de les famílies comprovar la seva caducitat i renovar-la quan toqui.

Les famílies a l'espai del migdia

Les families poden fer ús del servei de menjador per acompanyar els seus fills. Per tal de millorar aquest servei i facilitar la feina a l'equip d'acompanyants, les famílies haurieu de seguir les següents pautes:

• Per poder quedar-se a dinar s'ha d'avisar a la persona que està a la consergeria fent les llistes del menjador, com a molt tard el mateix dia abans de les 9:30.
  • El preu per un menú d'adult és de 3,59€
  • Per poder acompanyar millor a les famílies ens aniria molt bé saber per quin motiu es queden a dinar (dia lliure, li demana el fill/a, vol saber que passa durant l'estona del migdia,...) Així que si ens ho podeu fer saber us ho agrairem.
  • En la mesura que sigui possible, estaria molt bé que les famílies vinguin a les 12h, així l'equip d'acompanyants us podran explicar com funciona l'estona i què heu de fer. Igualment, quan marxeu, a les 15h o abans, us agrairíem que fessiu un retorn a l'acompanyant del vostre fill/a. Ell us demanarà que feu un escrit a la comissió d'espai del migdia, amb les vostres impressions.

Recordeu que veniu a l'espai del migdia a acompanyar al vostre fill/a, no a dinamitzar el gran grup. Cal respectar el funcionament del menjador, i seguir les pautes que ens han donat abans els acompanyants. Les famílies hem de tenir el mòbil guardat i en silenci, i no podem donar als infants cap cosa que portem de casa.

Informació gestionada per la comissió d'Espai del migdia