Els servei d'acollida

A l'escola disposem de servei d'acollida gestionat per l'empresa Kampi Ki Pugui.

Durant aquest curs, l'espai d'acollida es manté en el menjador de l'escola, situat a la planta baixa.

Els monitors que acompanyaran als vostres infants seran el Rubén i l'Alba, que també són acompanyants a l'espai migdia de l'escola

Funcionament

Matí

Al matí, els infants van arribant a l'acollida, on tenen opció d'esmorzar si a casa encara no ho han fet, i tenen diverses propostes: material de dibuix i manualitats, jocs de taula, jocs de construcció, trens, cotxes, animals, etc. A les 8:55, els infants de la comunitat de mitjans i grans pugen sols als ambients. Els monitors acompanyem als infants de la comunitats de petits als seus ambients per tal de que saludin a la mestra, facin el canvi de sabates, deixin l'esmorzar al cistell i guardin les seves coses al calaix.

Tarda

A les 15:55h pugem a buscar als infants de la comunitat de petits als seus ambients de referència, agafaran les seves coses i els acompanyarem fins al menjador, l'espai on es fa l'acollida. Allà poden berenar el que han portat de casa, i un cop han acabat tenim diferents propostes: material de dibuix i manualitats, jocs de taula, jocs de construcció, trens, cotxes, animals, etc.

Els infants de la comunitat de mitjans i grans, baixen sols al menjador, on estaran esperant els monitors d'acollida. Per això, és molt important que firmeu o reviseu les autoritzacions que es troben a la secretaria de l'escola per tal de que el vostre fill/a pugui baixar sol. Si per qualsevol cosa, necessiteu que el vostre fill baixi acompanyat, hauríeu de comunicar-ho al mestre de referència del vostre fill per tal que l'acompanyi a l'acollida.

Altres informacions importants

Horaris

Matins: Servei de 8:00 a 9:00
Tardes. Servei de 16:00 a 17:15h

Reserva de places

Teniu dos vies de comunicació:
A través del telèfon mòbil d'acollides: 675.654.615.

• Si necessiteu servei fixe d'acollida, tant de matí com de tarda, heu d'enviar un correu electrònic donant informació dels dies i els horaris en que es quedarà a acollida el vostre fill.
  • Si necessiteu una acollida esporàdica pel matí, no cal avisar prèviament.
  • Si necessiteu una acollida esporàdica per la tarda, si és amb temps ho podeu fer a través del correu electrònic o via telèfon mòbil.
  • Si necessiteu una acollida esporàdica per la tarda, si la necessiteu per aquell mateix dia, siusplau us agrairíem que envieu un whatssap al número de mòbil d'acollides.
Us agrairíem que us possessiu en contacte el més aviat possible per tal d'assegurar-vos que podem veure la informació a temps.

Forma de pagament

Cada mes, totes les famílies, tant si els vostres fills fan acollida de manera fixa o esporàdica, rebreu un e-mail en el que se us informarà de l'import total del servei d'acollida a mes vençut.

Per realitzar el pagament teniu dos opcions, tot i que nosaltres agrairíem que es realitzés, sempre que sigui possible, a través de transferència.

1. TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA al número ES56 0081 0161 7100 0133 4642. S'ha de posar el nom de l'infant i el mes que esteu pagant. És MOLT IMPORTANT que envieu una copia del comprovant de pagament a l'adreça de correu electrònic d'acollides (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) per tal de confirmar el pagament.

2. PAGAMENT EN EFECTIU. Un dia de la setmana, a principis del següent mes, l'Alba del servei d'acollida es trobarà al menjador de 9 a 10 del matí per tal de realitzar els pagaments de les persones que preferiu pagar en efectiu. En el mateix e-mail en que se us indiqui l'import de l'acollida se us informarà de quin dia es podrà fer el pagament en efectiu.

Preus del servei d'acollida

MATÍ O TARDA FIXE 1 dia FIXE 2 dies FIXE 3 dies FIXE 4 dies FIXE 5 dies ESPORÀDIC
30 minuts 5€ 9€ 14€ 18€ 24€ 2€
1 hora 10€ 18€ 28€ 36€ 48€ 3,5€
1h 15 minuts 13€ 23€ 35€ 45€ 60€ 4,5€

Les acollides extraordinàries, com les que es fan quan hi ha reunions, jornada intensiva, etc, es gestionen des de l'AFA. La nostra companya la Mónica, estarà a la vostra disposició per a donar-vos la informació necessària.

Per qualsevol dubte, informació, inquietud.. estem disponibles al telèfon 675.654.615 o en Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..